onsdag 13 januari 2010

{ Kan inte sluta hoppa }


LO från 2010

Detta är mitt bidrag i min andra tävling/utmaning på bloggen ever... denna gång på Pyssellyckans blogg. Va med och tävla du oxå - bidraget ska vara inne senast den 31 januari så det finns tid kvar.

Bilderna: Antonia älskar verkligen att hoppa studsmatta och därför kände jag att jag ville föreviga dessa bilder genom att scrappa dem + att de blev så där härligt livfulla...

Material: Har fortsatt lite i spåret med att använda akrylfärg - riktigt roligt faktiskt. Mönstrade papper, QK flirt och glitteralfabet från Panduro, adornits, blomma och en gammal knapp från min mormors samling blev pricken över i:et - relativt enkel men ändå vacker kan jag tycka! - Vad tycker ni?

Så här såg skissen ut:



4 kommentarer:

Lena sa...

Hej!
hittade till dig genom Svensk Scrapbooking. Jag bor numera i Värnamo, men är från Sävsjö från början. Det var väldigt mycket fina alster du har i din blogg. Kul att titta in till dig. Lena

Lena sa...

Hej igen!
Det är verkligen roligt att hitta andra bloggare i närheten. Jag har fått många fina vänner genom mitt bloggande. Jag har aldrig varit på några träffar. Däremot åker jag till Helena och handlar ibland. Lite roligare få känna på sakerna än bara handla på nätet. Brukar åka på mässor inom rimligt avstånd ibland. Det är verkligen roligt. Ha det gott. Lena

Åsa/asamia sa...

Å vad fin den är!!
Tack för kommentaren i bloggen, hoppas du får ett scraprum snart.
Ha en fin kväll.

Anonym sa...

Hej!
Ja jag ska till rottnemaran i april se till att boka biljett det kommer bli så kul!! Har med mig Jenny från Malmö och hennes kompis Helene, Men nu ska jag åka till thailand och ta massa fina bilder som jag ska scrappa såklart KRAM och god fortsättning på ett nytt scrapp år!! Amy

Related Posts with Thumbnails