onsdag 13 januari 2010

{ Inköp från Idas }


Där jag bor har vi en inrednings/presentbutik som heter IDA - de har haft så fina saker till väldigt varierade priser bl a Lisbeth Dahl som jag älskar, Odd Molly-kläder, en massa vintage, romantik-prylar mm. Det har varit ett lyft för detta lilla samhälle.

Dessvärre såg jag till min förfäran att de skulle stänga igen butiken - inte för att det gick dåligt som jag först trodde eftersom det är så litet här - däremot så är det en rätt stor riksväg som kör igenom så jag kan tänka mig att många förbipasserande stannar till och tar sig en kik, utan för att det hänt en tragedi i familjen - så tråkigt! Mina tankar går till dem!

I alla fall så passade jag ju på att shoppa lite när det va 50% - det va redan utplockat i måndagskväll när jag va där då de haft utförsäljning under helgen oxå men hittade bl a torson längre ner i bloggen samt det på bilden här ovan - fjärilar som jag tänkt ha till scrapbookingen, ljus och servetter i lite härligt kitschig stil! ;)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails