onsdag 13 januari 2010

{ Livet Leker }


LO från 2010

Jag är med i min första utmaning på nätet ever och hoppas på att det blir fler. Scrappade två LO's  igår kväll den här blev till utmaningen hos "Månadens Utmaning".

Bilderna: Dessa bilder är tagna av min godevän och mästerfotograf Mårten Hellebro på Hellebrofoto. Tjejerna hade så roligt - de sprang runt i "finklänningar" och gummistövlar - hoppade i vattenpölar och skojade! Har sett fram emot att scrappa dessa bilder.

Material: En massa papper gick åt därför kände jag inte så stort behov av en massa dekorationer - jag tycker att det ska vara lite antingen eller... Det blev flera enfärgade papper, två mönstrade, ett spetsliknande ribbon, adornits, thickers och QK flirt-alfabet, blomman, bladen och stjälken har jag klippt ut för hand.

Så här ser skissen ut och man har fram till den 24e januari att lämna in sitt bidrag:



3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååh, denna gillade jag massor!!! Just att det är ne närbild på stövlarna inuti blomman, det äääääälskar jag!!! Varför har jag inte kommit på den själv??

Fin blogg!!!

/Mvh Scraplinda

A'laEmmeli sa...

Åh tack vad glad jag blev! :D

Carina sa...

Hej,Emmeli!

Vill tacka sååå mycket för ditt fantastiskt söta bidrag i vår Månadsutmaning.Kan inte hämta den i din blogg så
vill du sända över den till mig så ALLA får se den.

Carina
http://spraengan@telia.com

Kram!

Related Posts with Thumbnails