fredag 29 januari 2010

{ Mot Stockholm och DM}

Nu sitter jag i bussen och myser... är på väg mot Stockholm, vänner och Depeche Mode. Det kommer att bli en fantastiskt rolig helg med massa upptåg och roligheter...

Därför kommer det nog bli lite tunnt med blogginlägg under helgen men ska försöka fota lite fint istället... så jag har lite att visa när jag kommer hem, samt scrapmaterial. Skulle vara jättekul om jag hann med att besöka någon eller några trevlig scrapbutiker under min vistelse men vet inte riktigt om jag kommer att hinna. Överst på listan står i sådana fall Scraparazzi på Mariatorget - dit vill jag gärna!

Hoppas ni får en supermysig helg! ♥

1 kommentar:

Tessalonika sa...

Jag var på konseren i Göteborg i Tisdags....
Vad kan jag säga....Grymma är dom;)
Ha en underbar helg!!
Kram Tessan

Related Posts with Thumbnails