måndag 1 februari 2010

{ Goodies från Panduro }

Igår va vi på Forum Nacka och strosade och shoppade lite granna - jag fick syn på Panduro och kunde ju såklart inte hålla mig borta - så roligt att få gå där själv och kika... även om jag blev lite stressad av att de andra ville hem.

I alla fall hittade jag en helt fantastisk paperstack från DCWV med massor av glitter och glamour... det va bara tvunget att köpas. Dessutom fanns det jättesöta journalingtags och ett sött rosa alfabet.

Fanns massor med mer men detta fick duga den här gången och jag blev så nöjd. Däremot så förvånades jag över hur sjukt dyrt det är på Panduro. I alla fall vissa saker som jag så klart inte köpte. Som exempelvis cardstock som kostade nio spänn och som i scrapbookingbutiker ligger på fem kronor. Distresser för 79 spänn när de på andra ställen ligger runt 55 kr. Ja det är märkligt.

Jag är i alla fall nöjd med mina inköp och ser fram emot att få scrappa snart igen. Helgen har varit kanonhärligt men längtar så efter min Sessa, ska bli härligt att få krama och pussa på henne. Depeche va precis så bra som jag förväntat mig, de spelade alla de låtar jag hoppades på: I feel you, Walking in my Shoes, In your room, Personal Jesus, Stripped, Enjoy the Silence... B-)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails