söndag 24 januari 2010

{ No Scrap this weekend }


Det har dessvärre inte blivit någon scrap denna helg därav inte så mycket aktivitet i bloggen... jag har haft en jätteskön helg ändå... plockat lite bland mina fina scrapsaker och suktat efter nytt... kanske och förhoppningsvis blir det lite scrappat i veckan istället. Vi får väl se vad som hinns med men titta gärna förbi i veckan så får vi se...

Idag har jag försökt välja ut bilder från hösten och julen för framkallning... det var ett antal att gå igenom men nu har i alla fall de foton som ska framkallas för scrapbooking blivit färdiga, beskurna och redigerade så nu ska de bara framkallas oxå. Ser fram emot att få hem dem!

Jag framkallar hos Crimson för jag tycker att de har bäst kvalité, är prisvärda och har många olika och bra format för scrapbooking! :)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails