måndag 25 januari 2010

{ Tidningar för Inspiration }


Idag har jag varit på pressbyrån och unnat mig två underbara tidningar fyllda med pyssel och inspiration... båda framsidorna såg riktigt lockande ut och helt i mina favoritfärger. Magnolia Ink va riktigt söt! Jag har ju hittills inte sysslat så väldans mycket med att göra kort eller att stämpla men efter att ha sett Magnolia Ink så blir man faktiskt rätt sugen på att börja... hursomhelst så hade de en massa bra tips och inspiration även om man inte bara stämplar kort.


Scrapbooking mm. är en mycket trevlig svensk tidning fylld med fina LO's, tekniker och utmaningar. Detta numret va en riktig inspirationshöjare med finare LO's än vanligt tycker jag... så kanske att jag skulle ta och ge mig på att skicka in några bidrag till de utmaningar som finns med i tidningen... vore kul!

Fick syn på att min scrapvän och fd kursledare Amy fått med sitt fantastiskt fina kort i tidningen - Grattis! Så roligt när man känner igen de som gjort dessa fina skapelser! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails