onsdag 6 januari 2010

{ Ny bloggdesign hos A'la Emmeli }


Har ikväll gjort min andra egna bloggbakgrund. Den första ser ni här i denna blogg. Sen har jag ju oxå en blogg av mer personlig natur och därför är den låst. Om ni skulle vilja vara nyfikna och titta in på den kan ni maila mig på alaemmeli@live.se så ska jag se vad jag kan göra. Så vad tycker ni om designen?


I alla fall skulle det vara roligt att få lite feedback på den. Det är så roligt att fixa och trixa i photoshop och nu när det inte funnits tid till att scrappa på ett tag (allt för längesen) så får man "scrappa" i photoshop med bloggen helt enkelt. Photoshop är så roligt att leka med men även där brister tiden.

Förhoppningsvis får Jenny och jag tillfälle att scrappa i helgen - Looking forward to it!

Ombyte förnöjer och jag kände för ett litet lyft nu när det är nytt år och allt.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails