tisdag 5 januari 2010

{ Feel Unique }

feelunique

Mitt älskade foundationpuder börjar sina i puderdosan… detta är den bästa puderfoundation jag någonsin provat och kommer prova tror jag tom. Det är dessvärre rätt dyrt MEN till sitt försvar så är det drygt och det finns refiller som är billigare.

Eftersom jag inte kan klara mig utan denna underbara produkt så va jag tvungen att beställa en refill. Jag kommer inte komma iväg till en storstad inom det närmsta så det va lika bra att beställa. Brukar ju vanligtvis inhandla lite dyrare makeup och hudvårdsprodukter på Strawberrynet men just denna produkt har inte de så jag fick googla lite och hittade det på Feelunique, en trevlig och prisvärd hemsida för pudret ligger ca 100 kronor billigare än ut i butik. compact foundation

Shiseido Compact Foundation är ett cremepuder som täcker mer än ett puder utan att se pudrigt ut men täcker mindre än en foundation utan att se sminkad ut. Man kan välja att fukta svampen för lite mer täckande effekt men vanligtvis använder jag svampen torr. Den kommer i en söt och exklusiv dosa med en väldigt bra svamp till men även när man köper endast refillen får man en ny fräsch svamp.

När jag får råd igen efter alla julens utgifter ska jag även passa på att fylla på mitt makeupförråd hos Makeupstore, de har så många snygga skuggor och rouger som jag gillar.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails