tisdag 5 januari 2010

{ Topp Fem: Mitt Album 2009 }

40 Bröllopsfin
Nr 1. För att det va kul att använda flera papper i samma stil och nyanser och för att jag gillar bilderna.
42 My B-day 28
Nr 2. Gillar denna LO’ns uppbyggnad, det va en härlig dag, fina färger.
48 Sola med stil
Nr 3. Den här är så där glammigt ego, gillar bilderna och blinget…
46 Wonderful Family
Nr 4. Till skillnad från denna förra bilden som är så JAG så är den här LO’n så not me… skulle aldrig valt att scrappa i dessa färger om det inte vore för en utmaning, trots det så gillar jag den här LO’n väldigt mycket – eller kanske pga det! ;) Min underbara familj!
51 London Baby    
Nr 5. En underbar resa som är rolig att komma ihåg på detta sätt. Gillar denna LO’n för att det fick plats så många bilder på den utan att den känns rörig och oarbetad. Gillar fjärilarna som jag fick låna av Anna – tack för det!
Vilken LO gillar ni bäst och varför?

1 kommentar:

Elin sa...

Så FINA :D Gillar 1:an o 3:an bäst för dom var väldigt fina o glammiga;D

Related Posts with Thumbnails