tisdag 5 januari 2010

{ Topp Fem: Antonias Album 2009 }

 06 Prinsessa
Nr 1. För att den är enkel men ändå vacker, roliga färger, bling, och dymon blir en härlig blandning av lite fint och tufft.
29 Söt som en princessbakelse
Nr 2. Bilderna är så söta och va roliga att scrappa, härliga färger och ett underbart mönstrat papper med prinsessbakelser.
31 Bus med bubblor
Nr 3. Det här va en kul utmaning där man skulle använda minst 20 mönstrade papper. Jag tycker att den blev härligt färgglad och busig.
35 City girl
Nr 4. För att jag testade en ny teknik att stämpla på pappret för lite mer effekt.
36 Antonia känner livet i sig
Nr 5. För att jag gillade LO’n som kommer från en skiss, papperna, färgerna och för att man blir så glad av bilderna.
Vilken av dessa fem gillar ni bäst och varför?

2 kommentarer:

Elin sa...

De var väldigt fina allihoppa!:D Men mina absoluta favoriter är 1-3. De var kanonfina:)

Morfen sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så fina de är allihop och vilken häftig och vacker blogg du har. Hit kommer jag titta in ofta. Kram!!

Related Posts with Thumbnails