tisdag 19 januari 2010

{ Organisering på Datorn }


Har ju så sjukt mycket bilder som behöver framkallas - ännu så länge är jag fortfarande på sommarbilderna 2009 och scrappar och ibland ännu äldre än så...

Det börjar bli dax att ta tag i och framkalla lite nya bilder från hösten och julen, det är inte lite det kan jag lova... Igår satt jag och började gå igenom - roligt att gå tillbaka och titta på dem igen och svårt att gallra ut... man får ta några rundor innan man bestämt sig för ALLA går ju faktiskt inte att framkalla.

Så medan jag va duktig att styra upp mitt ena förråd i helgen så tänker jag viga veckan åt att få lite ordning bland bilderna i datorn - det är minst lika viktigt! En backup på det sen och sen är allt tippelitopp! ;)

Så länge bjuder jag på härlig rosa vectorbild från Googles bildbank (tyvärr kommer jag inte ihåg länken)...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails