tisdag 19 januari 2010

{ Rosa Cuttlebug }


Måste erkänna att jag blev rejält avis när jag såg att en tjej på scrapforumet har hittat en rosa Cuttlebug, visserligen inte helt lätt att få tag i då de säljs i limited edition i Australien fast en annan tjej tipsade om att man kan förbeställa en HÄR.

Nu fick jag ju min älskade groda i julklapp så om jag fått nys om det bara en månad lite drygt tidigare så hade jag nog inväntat den rosa trots att den är ett par hundra dyrare - är det rosa så är det lixom! ;)

Men nu får jag allt vara nöjd med den jag har och visst den fyller ju onekligen sin funktion även om jag redan nu börjat sukta efter en silhouette... dessa ha-begär man får som scrappare - inte bra alls! ;)

1 kommentar:

Erica sa...

ja visst är den läcker min har fått namn efter min katt Zorro hihi fast han var ju inte rosa så jag har en rosa CB och älskar den mycket snyggare än den snorgröna färgen

Related Posts with Thumbnails