onsdag 20 januari 2010

{ Stiliga }


LO från 2010

Jag är med och tävlar på Pion Design, va med du oxå... tävlingen avslutas den 31 januari då bidragen och vinnaren koras. Nedan ser du bilden som man skulle inspireras av... detta är min första vintage/shabby-LO så ha lite överseende ;)... började med den i lördags men vart så trött och blev inte riktigt nöjd att jag slutade när den va halvfärdig, inte likt mig eftersom jag oftast vill slutföra saker på en gång. Sen slutförde jag den i söndags, efter att ha fått sova och fått ny inspiration så tycker jag inte att den blev så tokig... det är rätt svårt och det tar tid att göra LOs i gammal och sliten stil kan jag säga.

Bilderna: Dessa bilder är tagna på Liseberg 1994 och 1998... de har en shop där man kan gå in och klä ut sig och så tar de en bild, sånt som vi i min familj (speciellt jag och mamma) tycker är jätteskojigt. Första gången va vi en fin generalfamilj medan andra gången en mer "avklädd" skurkfamilj... kan rekommenderas att ta sådana foton, även att det kostar en hacka.

Material: BG-papper, clearstamp-swirls, spets och ribbon från mormor, blommor, ribbonspänne, adornits och thickers... samt en massa rugg och chalk...



1 kommentar:

Tessalonika sa...

Kanonfina layouter!! Gillar den översta lite extra, du har verkligen fått till vintage känslan:)
Kram Tessan

Related Posts with Thumbnails