tisdag 19 januari 2010

{ Ny Profil }


Eftersom jag tycker att bloggers egna profilsida är så trist och tråkig och fler med oss så fick jag tipset från Fixadinblogspotbloggen - en blogg jag varmt kan rekommendera om man är intresserad av att göra sin blogg lite mer speciellt och personlig... jag började där och avancerade snart till Forumet där man får mer kontakt med medlemmarna och svar på en gång. Bloggen är färdiga tutorials medan forumet är till för att umgås och fråga så mycket man vill - perfekt!

Så ikväll har jag pysslat färdigt med det nya utseendet av profilsidan. Ni ser den bättre om ni klickar på "knappen" Emmeli under min header. Blev riktigt nöjd faktiskt! ;)

1 kommentar:

Morfen sa...

Mina minialbum brukar bestå av fem-sex ark, det är ganska lagom för det blir så tjockt och svårt att bläddra i annars.. Förutom mina album av framkallade scannade layouter för då vill jag ha in många och har en stor ring. Hoppas du hinner vara med i utmaningen och hinner du inte det så kanske du får idéer och inspiration till ett projekt längre fram. :) Kram!

Related Posts with Thumbnails