söndag 21 februari 2010

{ Årets Julkort 2008 }

LO från 2010

Bilden: Denna bild eller ursprungskortet är ju det julkort vi skickade till våra nära och kära 2008. Jag brukar scrappa ett fotokollage till alla i lite enklare tappning... 

Material: Själva julkortet är cardstock, chalkat, clearstampswirl med stickles, blommor med bling... Jag har använt ett sött mönstrat papper från Maja Design, tagit destressdynan fired brick och "kört" över  pappret där jag sen satt julkortet. Lagt till en clearstampswirl med stickles och grönchalkade adornitbokstäver i titeln...

1 kommentar:

Morfen sa...

Åh så fint fotocollaget är och så härlig layout! Jag har inte scrappat julkortet ännu i år.. men det borde jag ju faktiskt ta itu med.
Jättesnyggt med färgen på mönsterpappret bakom fotot!
Kramis!

Related Posts with Thumbnails