onsdag 24 februari 2010

{ Handla Mat }

LO från 2010

Bilder: Dessa bilder har legat länge i min hög med foton som ska scrappas... har dock inte funnit någon inspiration att scrappa dem förrän nu. Bilderna är av sämre kvalitét då mamma tog dem med sin mobilkamera, jag är tacksam dock att hon tog dem för de är ju så söta Antonia och hennes kusin Allis.

Material: Tyckte att placeringen av bilderna blev rätt bra med tanke på att på två av korten där kanterna döljs är det fula saker som sticker fram framför kortet och är suddiga (om ni förstår hur jag menar)... Ett härligt papper som oxå legat ett tag som bakgrund har för mig att det va från Basic Grey (jag och märken)... En massa härliga knappar... stickers alfabet och dekorationer från Bobunny, ha lackat den runda cirkeln högre upp med glossy accents. En border som jag ritat söm på i nederkanten. Har oxå använt min kantstans från fiskars.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails