tisdag 9 februari 2010

{ Jag är Gäst-DT hos Bumblebee }

För ett tag sen skrev jag ett inlägg om att jag hade en hemlighet... den ska jag nu avslöja för er!

Det är nämligen så att jag fått mitt första DT-uppdrag som Gäst-DT hos Bumblebee Scrapbooking!! Jag är så stolt och så glad över detta ärofyllda uppdrag och jag längtar så till att få sätta igång och skapa med deras underbara produkter!

Ni kan läsa mer om mig och resten av designteamet HÄR! Däremot kan man inte se mig i Firefox märkte jag men om ni går in i länken med Explorer så får ni se mig och klickar ni på bilden så är där en liten presentation s och några LOoxå! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååh, stort grattis!!!!! Vad spännande!!! Lycka till, ska så klart hålla mig uppdaterad med vad du pysslar fram för något vackert!!!

Lindísima Photography, Linda Broström Cabrera Bröllopsfotograf sa...

Även jag håller lite koll på vad du gör även om jag inte ger mig till känna så ofta :-)! Grattis!!!

Caroline / Linusidah sa...

Wohoo! Så skoj! Massor med Grattis!! Ska bli så kul att se vad du hittar på!

Morfen sa...

Åh vilken glad nyhet! GRATTIS!!
(mejl kommer snart)

Related Posts with Thumbnails