tisdag 9 februari 2010

{ Macho }

LO's från 2010


Detta va den sjunde och sista layouten jag hann med i lördags för sen va klockan tre på natten (!) den sjätte lägger jag upp i morgon... måste ju ha lite att visa helst varje dag om det går! ;)

Bilder: Detta är på världens finaste, snällaste och bästaste hund (enligt mitt tycke) allas vår Macho. Antonia älskar honom lixom jag. En sån smart och gosig liten kille!

Material: Bakgrundspappret har jag färglagt lite med gel roller pennor... chalkade kanter, blommor och brad, underbara thickers puffy, borders, adornits och en chipboard klammer.

Tack för titten! ♥

2 kommentarer:

Morfen sa...

Jisses vad du är aktiv bloggare, jag hinner ju inte med allt! Hihi..
Här är layouten du pratade om - den är jättefin och så söt vovvis! Jag gillar alla dina glada färger du använder! Jag har en layout som visas om ett par veckor - tror du kommer gilla färgerna på den.
Kramis!

Mia sa...

Oh, vilken härlig LO!
Gillar det färgglada och luftiga. Smart sätt att få med många bilder utan att det blir för rörigt. En LO man blir glad av, jättefin! :-D

Related Posts with Thumbnails