måndag 8 mars 2010

{ Härliga bilder från träffen i Karlstad }

Det har varit en fantastiskt rolig helg! I helgen anordnade världens bästa Scrapbooking-forum (enligt mitt tycke) sin första mässa och träff!! Jag är så glad att jag fick möjligheten att vara med på detta. Vi hade så roligt och som vanligt gick tiden alldeles för fort...

Jag kunde inte låta bli att känna lite stress då jag va där, jag ville hinna med så mycket! Njuta av att vara där, umgås med alla underbara tjejer jag lärt känna via forumet och nu skulle få träffa på riktigt, umgås och lära känna MiMas och tjejerna som jag gästdesignar för, shoppa och SCRAPPA... det sistnämnda blev det knappt någon ting av men jag shoppade en hel del fint så nu kan jag sätta mig och scrappa lite med det nya här hemma i stället...

Här kommer i alla fall lite bilder från lördagen!

Anna och Mia i fina pikeér från Svensk Scrapbooking

Här har vi svidat om till galakvällen... Morfen, MiaS, Dilorf, e.j.m och AlaEmmeli

Anna, jag och Jenny.... så goa tjejer att jag blir alldeles varm! Tack för att jag fått lära känna er! ♥

 
Micke och Helena som gjort denna helg möjlig, stort TACK!


Hela det härliga Svensk Scrapbooking-teamet (åtminstone de som va där)...


Den fina dukningen på Galakvällen, superb buffé!


Underhållningen va fantastiskt rolig... har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge, han va otrolig! Värmländskan gjorde förstås sitt till, så charmig dialekt! Johan Andersson heter han, känd från Smala Sussie och Bröllopsfotografen...


1 kommentar:

Morfen sa...

Wehooo! Vad mycket bilder du tog!
Jag tog sista bilden när vi var på väg från hotellet till träffen tror jag. *s* Sötis dej! Kram!

Related Posts with Thumbnails