tisdag 9 mars 2010

{ Prima Ballerina }



I detta härliga DT-paket från BumbleBee kom det en massa tjejiga grejer; precis vad jag gillar. Tjejigt, rosa och glittrigt är min melodi, för det mesta i alla fall! :) Fick till och med till två fina layouter med detta härliga material, två på samma tema... först ut blev denna...

Bilderna: Dessa bilder togs när vi precis köpt in Antonias nya gymnastikdress, hon va så stolt och glad över den och ville gärna vara med på kort!

Material: Jag har filat runt bilderna för att få en liten vit kant, gjort mörkbruna fotomattor av CS Bazzill, använt en superfin spets runt varje foto i olika nivåer, som journaling har jag skrivit på ett vitt papper och stansat med den fina doily lace-stansen från Martha Stewart och chalkat lite. Banden har jag fäst bakom titeln för att framhäva titeln ytterligare.


Alfabetet är från BossKut likaså blommorna som jag fäst på olika höjder av 3D-kuddar för att få en lite mer levande effekt, det blev jättebra!

Hjärtat och den fina texten "girl" är oxå BossKutdies och jag har lackat texten med glossy accents för ytterligare effekt...

Supersöta stickers från O'scrap fanns oxå i paketet och passade utmärkt till denna layout. Det mönstrade pappret hittade jag hemma och blev så glad att det äntligen kom till användning och vart så passande.

Materialet hittar ni hos BumbleBee

Tack för titten! ♥

2 kommentarer:

Sara sa...

Vilka underbara LO´s du skapat! Så söta bilder :)

Kram Sara

Morfen sa...

Åh! Pappret passar ju perfekt till fotona och sån liten söt ballerina hon är!!

Related Posts with Thumbnails