tisdag 9 mars 2010

{ Primadonnor }

 LO från 2010

Näst på tur är min layout med Primadonnor, denna kommer jag berätta lite mer ingående om på torsdag i BumbleBees Blogg, kika gärna in då! :)

Bilder: Bilderna är på min dotter och lillasyster, de är två primadonnor mest hela tiden. Min dotter ääälskar att få umgås med Sofie då de leker lekar för lite större... de river ut hela min garderob, byter om och leker... det är jättekul att se men mindre roligt när man ska städa upp och hänga in kläderna igen... :-/


Material: Även här har jag använt samma BossKut alfabet som den förra layouten men här jag jag gjort en liten ritad söm som inramning av varje bokstav. Jag har rivit flera mönstrade papper som jag hade i min spillbitsmapp som jag tyckte passade.

Den superfina fjärilen satte jag stickles på runt kanten, pearlmaker på "kroppen" och vek upp vingarna.

Supersöta rosor låg oxå i paketet.

Sen till mina absoluta favoriter (makeupartist som man är) läppstift, nagellack och väskan från BossKut va ju bara såååå fina! Dessa har jag chalkat och satt i hop...

Materialet hittar ni hos BumbleBee!

Som sagt lite mer detaljerat och med fler bilder ser ni på torsdag... en sk tutorial... min första faktiskt så vi får hoppas att det går bra! :)

Ha det gott! ♥

1 kommentar:

Morfen sa...

Men guuuud så söta som värsta Nicole och Paris. Layouten är jättesnygg också. Kram!

Related Posts with Thumbnails