fredag 19 mars 2010

{ IT-Tjej }

LO från 2010

Denna layout gjorde jag efter Jenny/e.j.m. skiss för utmaningen på SS forum... en jättefin och rolig men rätt klurig och utmanande skiss men det är väl det som är meningen! :)

Bilderna: Dessa bilder togs hemma i soffan, jag hade precis fått hem min rosa lilla bloggdator och eftersom jag redan har en större dator så trodde ju Antonia att det va hennes lilla dator och va så överlycklig... Jag lät henne hållas en stund. :)

Material: Vit CS, en korallrosa ram av CS, två underbara mönstrade papper, blommor från Primas, turkos pearlmaker, journalingstämpel från Imaginisce, en söt tygbrad, puffy thickers från AC och Tiny Alpha från Making Memories... De mönstrade papperna fäste jag dit genom att sy sicksack med symaskinen! :)

Så här ser skissen ut:



1 kommentar:

Morfen sa...

Åh, du har varit framme med symaskinen igen! Vad kul! Jag blir sugen på att damma av min maskin också. :) Jättehärlig layout, så härliga färger och så kul ämne. Klart hon är en it-tjej, precis som mamma. :) Kraaaam

Related Posts with Thumbnails