onsdag 10 mars 2010

{ Roligt med Sand }

LO från 2010

Den här är en av de två layouter jag hann med att göra på träffen i helgen... dock va jag stressad och hade inte mycket till scrapro där och skyndade in med mina två bidrag för att kunna delta i två utmaningar... denna layout är gjord av Morfens underbara skiss, jag bara älskade den när jag såg den och ville så klart anta skissutmaningen... däremot har jag fixat till den hemma lite i efterhand, testade spraymist för första gången då jag köpte bl a worn lipstick, broken china och en grön jag glömt namnet på samt sånna där små minimister... sen har jag lagt till blommorna ovan på det. Så nu är jag faktiskt riktigt nöjd, älskar färgerna!

Bilderna: Är från i somras på en av Ölands härliga stränder, Antonia och hennes kusiner älskar att leka i sanden och att bada!

Material: Cardstock, underbart mönstrade papper (älskar småmönstrat), sen fick jag ju låna Jennys I-top och göra egna brads vilket jag har gjort på denna layout, det är med det blomturkosa pappret. De blev så coola! Chalk, blombling från mässan, minialfabetfrån adornit, underbart glansigt alfabet. Spraymist med distress worn lipstick, retro blomstansar, som jag sprayat med glimmermist. Ja det var väl så gott som alles... : ) Det mesta kommer faktiskt från MiMas.

Tack för titten! ♥

4 kommentarer:

Morfen sa...

Åh vad snygg den är!!!

Sara sa...

Jättefin! Du har nåt att hämta i min blogg!:)
Kram

jenny/e.j.m sa...

Vilken läcker layout. Så snyggt det blev med misten. Visst ä det oligt med mist. Jag använde mist jämt en peiod. Det är nog dagsatt plocka fram denigen. Tack för inspirationen tjejen.

KRAM
Jenny/e.j.m

Pernilla ~Pillan~ sa...

En riktigt härlig somrig LO!

Related Posts with Thumbnails