måndag 26 april 2010

{ Birthday Girl }

LO från Rottneträffen 2010

Efter att jag gjort min första utmaning att göra namnskylt så slängde jag mig över utmaningarna vi fått på papper för lördagen och söndagen. Först ut va en utmaning att använda sig av minst 15 knappar... vi fick en rejäl förpackning knappar i vår goodiebag, först fick jag en med väldigt murriga färger mörkgrönt, brunt, mörkrött osv - alltså inte alls mina färger... men de va så gulliga att jag fick byta i de påsar som vart kvar... thank God! I den andra förpackningen knappar var ju helt i mina älsklingsfärger som ni ser på bilden... jag gillar att ha knappar på mina layouter! :)

Bilderna är från Sessans födelsedagskalas, det blev två bortfall men det gjorde inte så mycket. Hennes dagisbästisar kom och det gjorde kalaset väldigt roligt! De är så söta tjejerna, eftersom jag inte bett deras föräldrar om lov att visa dem så har jag suddat ut de andra två på bilden här.

Material: Jag snubblade på en helt UNDERBAR serie från MME kollektion Quite Contrary, jag har i princip haft med papper från den serien på varenda layout jag gjort i helgen så underbara va de. Här användes det som bakgrundspapper samt stickersarna är från samma serie de oxå. Har målat ramar med min vita souffle penna oxå...

Vänta det kommer mera...

1 kommentar:

Morfen sa...

Vilket kalasigt papper du hittat till bilderna, helt perfekt. Så sött!

Related Posts with Thumbnails