måndag 26 april 2010

{ Mina Kärlekar }


LO från Rottneträffen 2010

Nästa utmaning jag antog va "Ja, det sa klick" man skulle göra en LO om sitt livs kärlek och jag har ju två kärlekar i mitt liv som jag tolkar det så jag valde att ha med både Andreas och Antonia på denna layouten! ♥ Jag upptäckte inte förrän jag nästan va färdig att man skulle inspireras av en skiss, som tur va så behövde jag bara göra en smärre justering för att man ändå kunde se att jag "gått" efter skissen. :)

Material: Det söta bakgrundspappret från BoBunny som jag längtat efter att hitta ett tillfälle att använda. Ett egenritat hjärta som jag klippt ut och chalkat. Mina älskingsblommor gardeniorna (tror jag de heter) i rosa och grönt. Tiny alphas och thickers.

Nu är det nog bäst att jag påbörjar mitt DT-alster som jag ska visa på MiMas blogg i morgon! :)  Kila gärna in i morgon igen för då kommer både DT-alster och layouter från träffen att visas! Kram på er! ♥

2 kommentarer:

Petra sa...

Jättefina layouter som vanligt. Jag tittar in igen för att få se allt fint du gjort på träffen.
Kram
Petra

Morfen sa...

Awwwww så fint!!

Related Posts with Thumbnails