tisdag 27 april 2010

{ Länkar till finalister i Scrapmästare 2010 }


Nej, det är inte jag som är finalisten - jag deltog inte ens för jag hann inte och kände mig inte riktigt redo att anta en sådan stor utmaning ännu men självklart ska jag göra mig ett försök i framtiden...

Anledningen till detta inlägg är att jag vill slå ett slag för de tio superduktiga scrappare som tog sig till finalen i AlltomScraps tävling Scrapmästare 2010!! Deras scrapstil är fenomenal... jag gillar nog mer det grafiska hållet som en del av dem scrappar i men alla är så duktiga man blir ju helt till sig när man får se deras mästerverk till alster...

För att kunna följa dessa duktiga scrappare på lite närmare håll har jag gjort en blogglista till finalisternas ära i min sidebar lite längre ner... så kila nu in till dem och gör en påhälsning tycker jag allt... eftersom AlltomScrap inte avslöjat varken deras nicks eller blogglänkar så fick det bli ett litet detektivarbete... några stilar och alster kunde jag mig ana vem de var och jag har hört talas om i princip alla tjejerna ja utom två så det är riktiga kändisscrappare... ;)

1 kommentar:

Mahlin sa...

Vad gullig du är.. Tack för att du länkar och för de fina orden om oss finalister! =) Jag har inte lyckats hitta hit förut så nu läggs du till på min bloggrunda, absolut! =)

Related Posts with Thumbnails