tisdag 27 april 2010

{ DT-alster MiMas - My Gir }


Som ni ser så fortsätter jag med den härliga serien från Making Memories PitterPatter och de underbara fotona från Lindisima. En relativt enkel layout som tog mig knappt en timme att göra, det är nog rekord tror jag. :)

Material: Det söta bakgrundspappret i sig är ju en dekoration med de härliga kanterna och den söta lilla texten, ett tårtpapper som jag satt lite under fotot. Skar två avlånga remsor av ett mönsterpapper från samma serie och chalkade. Dekorerade med tyllrosor, gardeniablommor, "knoppar" (eller vad det nu kan tänkas kallas), organzaband med prickar knytet som en rosett, blingstenar lite här och där. Journalingrutan är tagen från egen gömma. Alfabetstickers och de ursöta fjärilarna har jag chalkat lite ljusare i kanterna...

Detaljbilder:

Allt material finns hos MiMas, kika gärna i MiMas Blogg för mer inspiration och komplett materiallista.

Lite senare ikväll kommer fler alster upp... välkommen åter! ♥

1 kommentar:

Mahlin78 sa...

Gillar verkligen det rosa pappret otroligt mycket! Snyggt!

Related Posts with Thumbnails