fredag 23 april 2010

{ Born with Attitude }

Dubbel LO från 2010

Det va längesen jag gjorde en dubbel layout nu men eftersom jag hade så många söta och fina bilder på Antonia och när hon lekte modell här hemma så passade det bra att göra en dubbel...

Material: Jag fick använda symaskinen igen vilket är väldigt roligt nu när jag har en här hemma. Ljusgul, petrol och hallonröd cardstock bazzill i olika strukturer. Har sytt fast "bordersen" samt att jag sytt två varv runt hjärtat innan jag fäst det på bakgrundspappret. Alla dekorationer är från Crate Crate Paper Doll collection - Chipboard! Så underbart söta! Satt lite floss i knapparna. Använt både bokstäver och siffror till datumet från Pink Paislee. Titeln är av Foam thickers och alfabet av doodlebug som jag glossat med glossy accents.


I morgon åker jag på scrapmaraton så vi hörs antagligen inte förrän tidigast söndag... bäst att börja packa! ♥

Kram och ha en härligt trevlig och scrappig helg!

4 kommentarer:

Maritha / Dilorf sa...

Jätteläcker!! Jag gillar att du använder så starka färger.. Det fixar inte jag nämnligen.. :D

Ha en härlig helg!
Maritha // Dilorf

Anonym sa...

Hahahaha, söt tjej!! Ha så himla kul i helgen!!!!! Kram

Jaana sa...

Jättehärlig LO, som man blir glad av !

Jenny sa...

Nu ser vi med spänning fram emot att få se dina fina verk du gjort på maran :) Hoppas helgen har varit toppen. Jag få se till att kläcka ut den lilla någon vecka i förtid så ska det nog inte vara några problem med höstens mara =)

Ha det bäst vännen min!
Kram

Related Posts with Thumbnails