tisdag 20 april 2010

{ Mycket nu...}

Ja det är minst sagt mycket som händer i mitt liv just nu, mestadels roligt förstås men även för mycket roligt kan göra att man känner sig stressad och inte kan njuta lika mycket av det roliga. Antar att det är den här tiden på året som gör det för även om jag ofta har och gillar att ha många järn i elden så känns det väldigt mycket just nu... ikväll hade jag makeupkurs, i morgon firas min bror och efter det vågar jag visa det jag gjort åt honom i bloggen utifall att han mot förmodan skulle kika in här innan dess! ;) På onsdag är det ännu en makeupkurs (den årstiden nu)... sen på torsdag ska jag träffa min goa vän Jenny som tyvärr inte kommer att följa med på scrapmaran i Rottne till helgen, så synd! MEN min fina scrapvän Amy kommer vara där med sin husbil och hon har lovat att jag ska få sova där, perfekt! Då kan jag scrappa så länge jag bara orkar (ända fram till klockan 24.00, bara gå in i husbilen och lägga mig att sova för att sen stiga upp och börja scrappa igen klockan 9.00. Perfekt, kan inte bli bättre. Så nu slipper jag köra 14 mil extra för den skull!

Så underbart det är att ha en hel helg vigd åt det man älskar... att inte känna alla måsten som finns hemma som ger än dåligt samvete... att bara umgås bland andra scraptokiga och göra alla roliga utmaningar osv... ja det kommer att bli så roligt!

Om ni är sugna på att följa med så är det så klart i sista skriket men jag tror att det finns platser kvar... hör med Landstoken i sådana fall... så innan träffen hade jag gärna velat rensa lite bland mina saker att ha med till loppisbordet, samt att packa och det är inte det lättaste för det går bara inte att ta med sig allt... men vad ska man ta med sig det är alltid den stora frågan... ja det kommer att ta tid men jag kommer ha stor glädje av den fina väskan jag köpte av min kära DT-vän Jenny (dock inte den på bilden.

Ja detta va bara denna veckan varenda helg fram till början av juni är fullbokad med saker så jag kommer inte direkt på sysslolös! ;)

Nu ska jag ge mig på nästa inlägg med en layout från i helgen...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails