söndag 18 april 2010

{ Poolen }


LO från 2010

Här kommer en layout även den från förra helgen... den är liftad av en tjej som jag nyligen hittat till, nämligen Myamia, hon har en superhärlig scrapstil som man blir så inspirerad av!

Bilden: Är från förra sommaren på Öland i poolen, så härligt vi hade det!

Material: Vit cardstock bazzill som bas, sen en salig blandning av tillverkare på de mönstrade papperna, linjalerna är från ett Cosmo Cricket papper, Det blommiga från Imaginisce, det rosa med hjärtan tror jag är från american crafts Dear Lizzy lixom flaggorna.Lite chalk, rivna kanter, och egen gjorda moln med cardstock och chalk... knappar och alfabet från MME Everyday tango, lackat med glossy accents...

I går hann jag scrappa lite trots allt, det va härligt!! Hoppas på att jag får fortsätta en liten stund ikväll... dessa alster kommer under veckan! Tack för att ni vill kika in! ♥

1 kommentar:

Morfen sa...

Vilken härligt somrig layout!! Jag gillar molnen massor - de passar så bra in. Kram

Related Posts with Thumbnails