måndag 12 april 2010

{ SS Utmaning: Dröm söta Drömmar }

LO från 2010

En av layouterna jag gjorde i lördags... jag gjorde den med Svensk Scrapbookings Tema-utmaning i åtanke, temat är Less is More denna månaden, ett tema som verkligen faller mig i smaken!

Bilden: En så söt bild på Antonia när hon somnat i soffan med dockan Baby Anabell...

Material: Vit cardstock, papper från underbara Sassafras som jag klippt ut. Bollfrans, alfabetet är QK rainbow oxå utstansat från Sassafras papper (baksidan). Foam-alfabet från papermania. Datumstämpel, glossy accents på en del detaljer, chalk samt brads från Basic Grey.


I morgon kommer ett nytt DT-alster från mig för MiMas... kom gärna tillbaka då!! ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är min nya idol ! Dina glada färger och kombinationer gör mig glad !

Related Posts with Thumbnails