måndag 12 april 2010

{ Systrar och Mammor som ammar }

LO från 2010

Här kommer en LO från förra veckan... hinner ju inte med att blogga om allt jag vill blogga om.... tiden bara försvinner iväg men ville bjuda på en ny layout innan sängdax...

Bilden: Har börjat leta lite i fotolådan på äldre bilder som jag oxå vill ha scrappade... nu när jag känner att jag fått upp flowet och har haft tid att scrappa lite mer måste jag inte vara lika selektiv med valet av bilder utan välja de som jag känner för för stunden och inte att de måste vara så fruktansvärt perfekta eller vid så speciella tillfällen... gillar denna bilden. Lilla Allis är bara några dagar gammal så Antonia ser ut som en jättebebis i jämförelse som är närmare ett halvår på bilden! :)

Material: Härliga Basic Greys nya serie, lite doily lace, vit wellpapp, chalk. Spets, band, blommor från Prima, utstansade med retro blomstans och BossKut blommor. Brads och pearlmaker som pistiller. Test är en salig blandning av tiny alphas och thickers...

Tack för att ni kikade förbi! ♥

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails