måndag 12 april 2010

{ Vinnarna i min BlogCandy ÄR..... }


Jag vill börja med att tacka alla ni som varit med och deltagit i min candy, era fina och värmande kommenterar de betyder jättemycket! Eftersom detta är min första candy så visste jag ju inte riktigt hur det skulle gå till eller vad jag skulle ge bort men det har varit riktigt roligt och spännande att varje dag hoppas på att någon ny vill vara med och tävla, det här är inte sista gången kan jag lova! Det finns ju mycket man kan och vill fira! Så fina bloggar och go'a tjejer jag hittat till via denna candy är oxå en otroligt rolig anledning till varför man ska ha en tävling!

Men nu ska jag inte hålla er på halster längre..... för jag antar att ni är nyfikna över vem som vunnit Blogcandyn som innehåller allt på bilden samt fyra saker till i och med att det var 46 stycken som deltog i candyn...



Vinnaren är................................





















Trumvirvel.....................................


















Det här var ju roligt....................................



















Nämen allvarligt..................................
















VINNAREN AV BLOGCANDYN ÄR...................................................................








och andra vinnaren som följer min blogg ääääääääääääääääääääär...................

















........ nä nu ska jag inte håller er på lika långt halster så.........................















STORT GRATTIS TILL ER OCH JAG HOPPAS ATT NI KOMMER ATT HA GLÄDJE AV PYSSELGODISET! ♥♥


Maila mig era adresser så kommer paketen på posten.... emmeli[at]steinwall.se


Jag hoppas att ni andra håller återkommer till bloggen och att ni får chansen att vinna vid ett annat tillfälle, stort tack för att ni ville vara med!





6 kommentarer:

Morfen sa...

GRATTIS tjejer!! :D

Sara sa...

Va glad jag blir!!! Så roligt!
Kram Sara

Jakaranda sa...

Stort GRATTIS till Sarorna :)
Ha de´

SaraG sa...

Även den andra Sara blir glad!! Så roligt :D

Anonym sa...

Stort grattis till vinnarna!!!

Sindra sa...

Stort Grattis till vinnarna av det underbara godiset! :)

Related Posts with Thumbnails