måndag 3 maj 2010

{ Badtjej }

LO från Rottneträffen 2010

Här kommer nästa utmaningslayout - tror ni kan gissa vad denna utmaning gick ut på... en layout som skulle gå i en färg fast i flera nyanser... har insett att Petrol är min älsklingsfärg näst efter alla nyanser av rosa då... fast eftersom jag har så mycket rosa ändå på mina layouter så tyckte jag det va kul att köra med petrolfärgen istället... Blev faktiskt otroligt nöjd med denna layout.

Material: Baksidorna på MME Quite contrary (underbar serie, kan inte säga det nog så ofta)... har rundat hörnen med min kantstans, en supersöt bollfrans med lite mindre och tätare bollar. Alfabet från Lush. Blommor från Prima och härliga brads som ingick i goodiebagen. En liten hattnål i petrol fick oxå plats. Molnen är även de urklippta från ett mönstrat papper i samma kollektion som resten. Stämplat fotodatum med en datumstämpel.

Nu ska jag knåpa på inlägget för BumbleBee - kika in i morgon så får ni se mitt alster... BumbleBee har gjort en uppdatering av sin blogg och det har tagit lite tid så nu tycker jag absolut att ni ska göra er ett besök där emellanåt för lite nytt och fräscht!

3 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Håller med dig - petrolium är grymt snyggt! Gillar layouen och framför allt alla härliga blommor :-)

Jaana sa...

Vilken härlig stil du har ! Denna är en klar favorit hos mig.

Jaana sa...

Du vet väl att efterapning är den högsta formen av smicker...

http://annuenpysselblogg.blogspot.com/2010/05/case.html

Related Posts with Thumbnails