tisdag 4 maj 2010

{ Påskmys }

LO från mars 2010

NU kära vänner har BumbleBee öppnat sin blogg igen om ni nu har missat det. De har haft en tid med uppdateringar men nu kan ni se en fräschare och nyare blogg och i min favoritfärg rosa... :)

Därför kommer denna påsklayout något sent för uppdateringarna kom emellan...

Bilderna är från förra påsken.

Materialet: För att få komplett materiallista och länkar så rekommenderar jag att besöka Bumblebees blogg. Men jag har använt mig av cardstock med färdiga hål för att tex sy - jag använde mig av garn att sy med. Mönstrat papper från Basic Greys Two Scoops, härligt söta BossKut-dies i form av kaniner och hjärta. Clearstickers, thickers och akrylfärg... på torsdag ska jag berätta mer om hur man får liv i diesen... kika gärna förbi då... ♥

Detaljbilder:


1 kommentar:

Sara sa...

Kaninerna är ju för söta! Antonia är ju en sötnos! :)
Fin påsklayout!
Kram

Related Posts with Thumbnails