söndag 9 maj 2010

{ Monsters Inc }

LO från 2010

Här kommer en liten enkel LO - gillar ju Less is More men den här kanske är lite i minsta laget va gäller dekorationer - samtidigt ville jag få med så mycket av det roliga Monsterpappret som möjligt. Nu när jag har fått så mycket scrappat detta år känner jag äntligen att jag börjar komma i kapp mig vad gäller alla foton som jag har i min låda för scrapbooking. Det gör att jag fått chansen att scrappa lite äldre bilder oxå. Det tristsa med de äldre bilderna är att alla är i 10x15 format och då är det lite svårt om man vill få med flera bilder på en layout, det blir så rörigt kan jag tycka.

Men nu börjar fotona sina ordentligt och jag gillar att ha många olika typer av foton, storlekar, tillfällen osv på lager för att kunna scrappa beroende på humör och färg. Nu är jag ganska begränsad med de få foton jag har kvar. I alla fall så är det nog dax att skicka iväg en laddning till Crimson snart. Har en del nya foton samt att jag går igenom alla mina 15.000 bilder på datorn i fall jag har missat några eller vill framkalla om dem i mindre format. Det är ett hästjobb men samtidigt väldigt roligt att se äldre bilder som man mer eller mindre glömt bort. :)

Idag har jag varit hos min fina vän Sara och pysslat. Det är alltid lika roligt att ses och fick gjort fyra layouter som jag ska tänkte visa i veckan. Fick så god mat och fika. Dessutom fick jag träffa Saras kompis Therese som oxå scrappar - wihoooo - så nu är vi ett gäng som kan slå våra påsar ihop och pyssla tillsammans med jämna mellanrum. Det ger så mycket och är så roligt när man är flera! ♥

Bilden: Antonia hade en period då hon älskade Monsters Inc - Sofie min lillasyster va likadan... jag för min del tycker oxå att filmen är jätterolig och charmig - den har en stor portion vuxenhumor oxå. :) Så jag ville föreviga denna period. Just nu gäller Lotta på Bråkmakargatan och hör och häpna High School Musical...

Material: Cardstock Bazzill, monsterpapper (har glömt tillverkaren tyvärr), journalingcirkel från October Afternoon, chalk, ribbon, brad och alfabet.... (lite torftig lista, jag vet och dålig info om tillverkare oxå....)


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails