måndag 10 maj 2010

{ "Gammel"farmor och "Gammel"farfar }

LO från 2010

Gav mig på denna bildserie i helgen trots att jag kände noll inspiration. Anledningen är att det går nästan inte att få till en snygg och stilren layout med fyra stycken 10x15-bilder. Samtidigt som jag inte ville välja bort en endaste... Har velat scrappa dessa bilder ett tag men som sagt - i helgen tog jag tjuren vid hornen och det blev en ganska enkel variant - vad göra lixom.

Bilderna: Är på min kusin Leo, min farmor och farfar (Antonias gammelfarmor och gammelfarfar) och Antonia. Mysigt att ha bilder på dem i Antonias album. Macho fick oxå vara med på ett hörn. Tycker dessa bilder är så söta. Antonia hjälper till vid diskmaskinen, Macho sträcker sig mot gammelfarmor och gammelfarfar leker med Antonia... låter rätt dumt med gammel med tanke på att de faktiskt inte är så gamla men heter det så så heter det så.

Material: Ivoryfärgad bazzill, mönstrat papper från MME Quite Contrary, blommor som jag fått av Sara, pärlbrads och titeln är utstansad från QK rainbow - ett väldigt roligt och användbart alfabet. Chalk, tiny alphas och dymon...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails