måndag 10 maj 2010

{ You are so Beautiful to Me }

LO från 2010

Här kommer första alstret av de fyra jag hann göra hos Sara igår. Hade skrivit ut en hel drös med utmaningar som jag tänkte anta men det blev inte en endaste. Förrän jag till min glädje kom på i dag att Månadens Utmaning i Maj har djur som Utmaning. Man får ha djur som motiv eller som dekoration. Va bra! Så här är mitt bidrag till utmaningen.

Bilderna: Varje vår så har jag alltid varit på ett Me&I-party, de är populära här där jag bor... de har en del fina kläder. De kostar lite men det jag velat satsa på är att köpa en uppsättning "mor & dotter-plagg", jag har inte sett någon annan tillverkare göra sådant. Tycker att det är så sött att ha lika. Så här har vi våra medaljongklänningar på oss. Vi va på studentfirande.

Material: Vit cardstock, mönstrat papper från October Afternoon, kantstans från Martha Stewart, border från Graphic45, prickigt organzaband, hydrangeas-blommor från Prima, knappar, journalingcirkel från Heidi Swapp, de söta fågel/uggle-stämplarna från Basic Grey som jag färglagt med Promarkers. Svart penna, överskrifts"bubblan" är från MME Quite Contrary där jag glossat Beautiful.

Tack för att ni kikade in! I morgon är det min bloggdag för MiMas - välkommen tillbaka då! ♥

2 kommentarer:

Therese sa...

Hej Emmeli! Vilka fina grejer du gör alltså... Blir inspirerad! Var väldigt trevligt att träffa dig i söndags - det gör jag gärna om. Blev så pysselsugen när jag satt där o tittade på er... Tyvärr gick inte söndagen som den skulle så jag fick ge mig på pysslet igårkväll... Men när vi ses nästa gång - då SKA jag pyssla :) Kram på dej

fowmamma sa...

Hej Emmeli! Jättefina bilder och scrapping! =) William är otroligt lik Antonia i samma ålder, nästan som kopior! ;) Hoppas allt är bra med er! <3 =) Hs Moa

Related Posts with Thumbnails