måndag 31 maj 2010

{ Testpilot hos Smartson }



Jag och go'a Tessan har bildat ett team som heter "Fototjejerna" och är med och tävlar om att bli testpiloter... sista anmälningsdag är idag så nu är det bara att hålla tummar och tår! ;)

Det vore ju helt underbart att få prova Canons senaste kamera. Jag som äääälskar min 400D som är en av de tidigare versionerna. Med min kamera som jag köpte i maj 2008 alltså precis två år sedan har jag nu tagit 19.000 bilder, helt otroligt egentligen men väldigt roligt! Sen blir kanske inte alla bra men det finns en hel del guldkorn samlade oxå, ett till objektiv hade varit roligt oxå men så tycker jag att standarobjektivet som medföljer (18-55) har fungerat jättebra hittills. ♥

Älskar min kamera och vet att jag skulle älska den nya 550D ännu mera men jag antar att vi är väldans många som vill vara testpiloter så att våga hoppas är väl lite för mycket men chansar man inte så vinner man inte heller så! :)


3 kommentarer:

Tessalonika sa...

Oj vad du är snabb!! Jag får blogga i kväll;)
Kram Tessan

Jenny sa...

Håller tummarna för dig nu! du är verkligen rätt person för att testa, du är så himla duktig på att ta kort och fixa till dem.

Lycka till nu!
Kramiz

Carina sa...

Hej!
Det här låter spännande.Hoppas,hoppas att du kommer med.Då skall jag heja på dig!!!

Kraam!

Related Posts with Thumbnails