söndag 30 maj 2010

{ Utmaning: Syjunta }

 LO från 2010

Nu är jag hemma igen efter ett jättemysigt morsdagfirande! Jag hade med några av mina senaste layouter eftersom jag fått flera i min släkt intresserade av scrapbooking, så roligt! Min kära moster kom på ett kanonbra sätt att kunna sätta upp layouterna på väggen en stund innan de åker in i album. Har tänkt på det tidigare men aldrig hittat en snygg och bra lösning men nu är det kirrat, tack moster! ♥ Det är inte lönt att göra det i lägenheten då vi snart ska flytta men jag lovar att visa bilder i huset sen.

Har en massa layouter på lager att visa men vill ju inte visa alla på en gång juh! ;) Här kommer i alla fall en layout som jag gillar jättemycket, ringarna gjorde verkligen det lilla extra. Jag gjorde den med Scraplagrets utmaning i åtanke; {1} Använda något prickigt (hur mycket du vill). {2} Använda något randigt (hur mycket du vill). {3} Skapa en form på ditt alster, med hjälp av något som inte är scrappigt. Dessvärre missade jag nr 1 och nr 2 och fokuserade bara på nr 3 så vi får se om jag blir diskad från tävlingen.


Bilden: Är på min söta syster som stickar och Antonia vill förstås göra likadant.


Material: Vit bazzill cardstock, mönstrat papper från MME Quite Contrary, hydrangeasblommor med halvpärlor, badge, kantstans från Martha Stewart, svart ZIG-penna, dymoalfabet, ticket, alfabet, chalk, papper från en blomförpackning från Prima (grönt) och ringarna med akrylfärg är "stämplade" med kryddburkar.

2 kommentarer:

Michaela sa...

Söta flickor!! :)

Michaela sa...

Söta flickor!! :)

Related Posts with Thumbnails