tisdag 8 juni 2010

{ DT-Utmaning - Lovely }


Jag fick gjort en hel del layouter unde DT-helgen, så roligt vi hade! Bland annat så hade Maria och Teolinda kokat ihop en utmaning åt oss allihop vilket va jätteroligt och uppskattat.

Utmaningen gick ut på att scrappa varandras foton, vi fick lägga varsitt foto i en hög där alla drog ett och det gick inte vara ens egna. Sen fick vi 45 minuter på oss att välja papper i butiken och scrappa en färdig layout. Därefter fick vi rösta fram en vinnare...

Visst vart vi stressade men oj så kul det va, kul att scrappa någon annans foto och kul att göra det under tidspress. Det vi kom fram till va att vi faktiskt åstadkom riktigt fina och färdiga layouter på så kort tid, det kändes jättebra!

Jag fick äran att scrappa Marias vackra foto och ville förstås göra det rättvisa. Så jag valde att använda samma toner på papper som i fotot. I stort sätt allt jag använt finns i butiken.

Detaljbilder:


Sanna drog mitt foto och hennes layout blev så här:



Förstår att ni är nyfikna på att se resten av designteamets layouter och då klickar ni HÄR!

3 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Vilka roliga idéer till scrapträff, både detta och den förra utmaningen. Du gjorde verkligen en fördelaktig LO, jättesnyggt matchad.
Kram Eva

Sara sa...

Så underbar! Helt ljuvlig! Allt passar så perfekt till fotot.

Kram

Jenny sa...

Hallå vännen!
Verkligen härlig Lo du gjort.

Såg på forumet att det skulle vara massa utmaningar och grejer under midsommar, passar ju verkligen oss perfekt som har en träff inplanerad under dagarna det pågick. Ska bli så roligt!

Råkade skriva ut dubbelt av lite skisser och Los som jag plev lite inspirerad av så jag har en uppsättning till dig om du vill ha, kan ta med dom den 19 så får vi se om någon har användnig av dem.

Kramar

Related Posts with Thumbnails