onsdag 28 juli 2010

8 is enough: 1/4 { Bockholmen }



För ett bra tag sen skrev jag om utmaning och boken "Eight is Enough" som går ut på att man faktiskt kan göra fyra snygga layouter av bara åtta scrapprodukter... självklart ville jag testa detta och gjorde min egna variant på det hela. Hade precis fått hem den urläckra serien Echo Park med mönstrade papper och stickers så jag utgick från den - dessvärre missade jag att ta en bild på produkterna innan jag började klippa och klistra men här är första layouten. Det va riktigt roligt och jag lovar det kommer att bli fler framöver....


3 kommentarer:

Tessalonika sa...

Kul att du är tillbaka =) Har saknat dina inspirerika layouter!! Älskar verkligen denna nya serie Ecco Park!!
Grym LO på ett så enkelt vis, gillar även miodsommar massor....
Kramiz vännen och ha det fortsatt gott ;)

Veronica Tingvall sa...

Åh va fin, jag har varit sugen på dom pappren jättelänge...
Kram/Veronica

Morfen sa...

Visst är de härliga att scrappa med!! De liksom bara gör sig själva nästan. Kul att du hakat på 8 is enough. Jag har inte gjort det än men varit sugen flera ggr... men sen sitter jag där och scrappar som vanligt. *s*

Related Posts with Thumbnails