lördag 3 juli 2010

{ Ekens Sommaravslutning }


Här kommer mitt bidrag till Designats månadstävling i juni, det va verkligen i grevens tid, jag gjorde och lämnade in den nämligen sista juni. :) Älskade färgerna som utmaningen gick ut på, nämligen gul, rosa och grön så jag kunde inte motstå den även om jag inte har så stora förhoppningar på att vinna en placering tre månader i rad men man vet aldrig. ;) Hursomhelst gillar jag deras tävlingar och är gärna med ändå.
 


Bilder: På Antonia och Allis sommaravslutning med dagis... deras första.. en jättetrevlig kväll med många upptåg och aktiviteter.

Material: Vitt cardstock, härligt prickigt papper (har glömt tillverkaren), chipboarddekorationer från American Craft. Gul akrylfärger runt kanterna ( syns lite otydligt uppe och nere pga att scannern klipper några millimeter på layouten). Journalingstickers från OA. Chalk och min älskade svarta ZIG-penna som används flitigt här hemma! :)

2 kommentarer:

jenny sa...

Grattis grattis.... Kram på dig!

♥ Annlouise ♥ sa...

ah, vad härligt glad man blir av den här underbara lo'n!!!

Related Posts with Thumbnails