måndag 5 juli 2010

{ Kom och gung gunga gunga... }


Det är lite mycket just nu, därför är jag lite efter mig med bloggen. Jag har flera fina alster liggande som väntar på att få bli bloggade och som jag tänkte försöka sprida ut lite eftersom jag troligen inte kommer få chansen att scrappa på ett par veckor (!) hualigen - hur ska detta gå!? Känner redan abstinensen infinna sig...


Flytt och semester stundar och det är mycket att göra innan och efter en flytt, jobbigt och roligt på samma gång!

Nu till layouten... denna layout har jag gjort med papper och decos från MiMas. Älskar dessa bilder på Antonia som gungar av hjärtans lust... först ville hon inte alls vara med på bild men med lite lirkande vände det tvärt och hon började posera i alla möjliga poser... därför ville jag ju förstås få med så många bilder som möjligt (som vanligt)... jag måste säga att jag gillar denna layout skarpt... hoppas ni gör detsamma! ♥

Material: Urläckra mönstrade papper och stickersdecos från Fancypants- Dancing Girl, svarta blingstenar, fjärilsstans, chalk, tiny alphas och titelalfabet från Making Memories...

Här kommer lite detaljbilder oxå:


5 kommentarer:

Katja sa...

Åh jag älskar den, hur underbar som helst. Bilderna är fantastiska på lilltjejen och färgerna och detaljerna likaså. Du är så megaduktig!!! Kram

Morfen sa...

Jag älskar den här layouten!! SÅ SNYGG och så underbara foton. Kram!!

Anonym sa...

Såå himla fin! Härligt att du kan få med så många foton utan att det blir plottrigt, är alltid bara sådär klanderfritt scrappigt supersnyggt när du scrappar flera foton:) Själv är jag jättenöjd om jag lyckas få m mer än en bild, händer inte allt för ofta *haha* Du fick verkligen med den lekfulla känslan också. Älskar titeln dessutom! Förstår inte hur du lyckas människa:D
Grattis till husköpet! (Antar jag utifrån ditt inlägg och dina fiina kommentarer i min blogg *överlycklig*) Såå spännande! Själv flyttade vi till hus förra hösten alltså ca nittom månader sen (fyra månader innan dottern föddes), nu har vi lite smått börjat fundera på att ev bygga eget. *Biter mig i läppen* Läskig tanke, men spännande, vi får se hur & om det blir nåt! Jag vet att man helst vill att allt ska vara prima perfekt innan man flyttar in, men försök att inte trissa upp kraven allt för mycket. Man hinner göra så himla mycket pö om pö också! Själv tog jag ett rum i taget och färdigställde lite eftersom. Man lär sig så mycket om huset och hur man egentligen använder det när man bott in sig lite också. Så stressa inte ihjäl dig/er! All lycka m flytten! Hoppas vi hörs av snart igen, nu blev jag ju så nyfiken om hur det går:)
Stor kram,
Mli

♥ Annlouise ♥ sa...

Älskar titeln (och sången) - den har jag oxå scrappat :-)! Men vad katten vad det bandet hette som sjunger den...?

Anonym sa...

Hej!

Då jag slaviskt följer din blogg genom google reader så får jag alltid härlig inspiration från dina alster! Denna är helt underbar då jag älskar färgerna i den och så det återkommande "kullarna" som jag märkt funnits med på ett par av dina LO´s! Underbart!!

/Kathleen Lind

Related Posts with Thumbnails