lördag 10 juli 2010

{ Liten Sessa }


Morning People! ♥

I väntan på travplanering innan packande och flytt så passar jag på att blogga lite. :)

Detta är en layout gjort av mitt senaste DT-paket av MiMas... underbara papper och decos som passar perfekt till mitt släktalbum som jag håller på att göra.

Bilden: Är på min söta lilla farmor... hon kan inte vara mer än strax över ett år på bilderna, men jag ska kolla med henne för säkerhetsskull sen.

Material: Eftersom detta underbara mönstrade papper från YouDO va så vackert och detaljrikt ville jag inte täcka över så mycket. Det hade en fin ram där jag satte i det stora fotot. Satte en spets och en dekoration, pin och tag under fotot och mistade blommor från Prima samt kvistblommor med guldmist på vatten och perfekt pearls. Lite härligt smalt organzaband. Den fina svarta braden är från Reprint.

Kika gärna in i MiMas blogg för mer info.

1 kommentar:

Rebecca sa...

Underbar scrapping och Sessa!!!

Related Posts with Thumbnails