torsdag 8 juli 2010

{ Sommarlov }



Go' kväll!

Har ju glömt att visa mitt vinnarbidrag i Svensk Scrapbookings cybercrop. Min allra första crop och det va jätteroligt att vara med! Denna utmaning gick ut på att man skulle scrappa en layout inspirerad av ordet "Sommarlov". Sommarlov för mig är att vara på Öland och äta jordgubbar och mjölk! :)

Just denna utmaning avgjordes via omröstning av Svensk Scrapbookings medlemmar. Därför måste jag säga att det känns extra stort att ha vunnit just en sån utmaning med ca 70 bidrag och just min valdes till vinnare! :)

Material: Papper från October Afternoon, jordgubbar från en QK-die. Journalingrutor oxå från OA. Titel är det underbara wellpapp-alfabetet från Jillibean Soup.

Svensk Scrapbooking sände ett avsnitt av Scrapport där de avslöjade vinnarna i CCn. Kika här om ni vill se det!




1 kommentar:

Elin sa...

Grattis Emmeli! Vad roligt :D Jätte fin LO! =)

Related Posts with Thumbnails