lördag 21 augusti 2010

{ Balkongen }


Go'kväll!

I veckan har jag fått lite scrappat, känns så kul att bara kunna sätta sig ner en stund med alla saker tillgängliga ohc på sin plats men det kommer nog ändras nästa vecka då jag ska packa till Scrapnets Scrapträff... ska bli så roligt att åka på scrapträff igen och med så härliga tjejer! *längtar*

Jag vann ju en av utmaningarna i SS Midsommar Crop, det va ju innan jag blev teammedlem så nu får man inte vara med på utmaningarna längre, utan vara med och planera dem istället och det ska bli riktigt roligt det oxå. Dessutom vimlar det ju av roliga utmaningar på bloggar så det finns ju möjlighet att delta i andra tävlingar. :) I alla fall så fick jag ett papperspaket från Basic Grey (har glömt kollektionens namn i skrivandets stund) jättefina papper och stickers va med...

Bilderna: Är tagna av min sambos bror och det blev verkligen en härlig bildserie på Antonia förra sommaren.

Material: Mönstrat papper från Basic Grey och eftersom det va så fint så ville jag inte täcka över det för mycket med andra papper och decos så jag placerade ut fotona och satte dit lite blommor och halvpärlor, samt text och titel. Fågeln och stickerstexten följde med i paketet, fågeln satte jag 3d-kuddar på så att den inte skulle "drunkna" i pappret... mer än så behövdes inte för sen va jag nöjd och färdig! :D

I morgon ska vi vara barnvakt åt två busfrön (mina älskade systerbarn) och min lillasyster... ska bli en utmaning och roligt på samma gång! ;)

1 kommentar:

Sofie sa...

Härlig LO, önskar man hade haft fler foton från när barnen var mindre, men försöker ta igen det nu istället. Dig får jag allt återkomma till, du får till så härliga färger i det du gör.

Related Posts with Thumbnails