onsdag 18 augusti 2010

{ Firar med en Blogcandy }


Hej kära vänner och besökare! ♥

För ett tag sen slog min räknare om till 10.000 unika besökare och några fler har det blivit sen dess... först tänkte jag vänta med en blogcandy men nu tycker jag att jag har så mycket att vara glad för och att fira att jag vill ge bort hela två Candys... jag hoppas att ni vill vara med och fira med mig genom att delta i denna tävling!


Glädjeämnen för mig att fira:
Min räknare har gått över 10.000 unika besökare (räknat per dag), det betyder mycket för mig att jag får respons på min blogg genom att se att det faktiskt finns människor där ute i cyberspace som tittar in till mig och gillar det jag gör även om det är för min skull jag scrappar och bloggar.

♥ Jag har blivit medlem i Svensk Scrapbookings Team, det känns otroligt roligt, spännande och utmanande att få vara med i ett sånt härligt gäng på ett så bra forum

♥ Jag har fått i ordning min super"braiga" och fina scraphörna som jag är så nöjd med och som jag lovar att visa bilder på ganska snart (måste städa lite först ;) )

♥ Att jag har lärt känna så många fina och inspirerande människor genom denna hobby

And so on, and so on.... ja listan kan egentligen göras lång, jag har mycket att vara tacksam för men dessa fyra vill jag lyfta fram idag! :)

Jag har plockat ihop ett paket med massor av dekorationer i olika färger och material där jag hoppas att det finns något som tilltalar alla som vill vara med... jag kommer dessutom välja ut en del papper som får följa med i candyn men som inte fick plats på bilden...

Några exempel på innehållet är: Blingswirl från Say it in Chrystals, Olika sorters blommor från bl a Prima, Storyteller, Magnolia m.m. Thickers-alfabet, chipboards m.m från American Craft, Journaling"tags" från Making Memories, Chipboard från Basic Grey, stämpel från Magnolia, pins, band, krympplast i form av fjärilar, utstansade fjärilar från Martha Stewart.... ja det var en del av vad som ingår...

Nu till reglerna:
  • Ni ska spara ner bilden (eftersom jag har högerklicksskydd måste man först klicka på bilden för att få upp den i ett nytt fönster och därefter spara ner den. Lägga den på er blogg och länka till mig. För att jag ska kunna hitta till dig och ge dig en "lott" så skriv en kommentar till inlägget.
  • För att få två lotter så vore det väldigt roligt om ni ville börja följa min blogg, detta är alltså inget tvång men om ni gillar min blogg och vill ha koll på när jag bloggar och samtidigt få en extra lott så klicka på "följ" i sidebaren! :) Meddela gärna detta i kommentaren oxå. (självklart får ni som redan följer min blogg en extra lott men förtydliga gärna det i kommentaren ni med)
  • För er som inte har en blogg; ni får så klart oxå vara med men då vill jag att ni ska leta upp en layout som jag gjort, kommentera den och berätta varför ni gillar den! :) Samt kommentera i detta inlägg och se till så att jag kan kontakta er... eller maila mig på emmeli[at]steinwall.se
  • Jag kommer att lägga till en liten sak till candyn vid var tionde tävlande
  • Jag kommer ha ytterligare en utlottning för ni som är och blir följare där man kan vinna en liten extra grej.
  • BlogCandyn håller på fram till tisdagen den 31e augusti... då vinnaren lottas ut och publiceras i bloggen... hoppas ni vill vara med och fira med mig!

Kramar! ♥

76 kommentarer:

Lillnettan sa...

Wow, vilken candy - klart jag vill ha två lotter till den. ;-) Har länkat i sidebaren på min blogg och blivit följare.

Jättegrattis till både besökare och medlemskap i SS team! Kram Lillnettan

Petra sa...

GRATTIS till dina 10 000 besökare. Och till allt annat du firar också!
Jag vill såklart vara med i din superfina o generösa candy. Har länkat i sidebaren på min blogg och är numera följare av din blogg. Men jag var ju härinne för jämnan innan också :).
Håller tummarna.
Kram
Petra

Anonym sa...

Well, helt klart vill jag vara med på denna härliga bloggcandy! Följer alltid din blogg men har ingen egen så jag har kommenterat och hittat en LO jag gillar mer, det blev "Kom och gung gung gunga!".

Tack för all inspiration du ger!!

/Kathleen Lind
kellisflickan@hotmail.com

PysselPyret sa...

Hej!
Grattis till medlemskapet i SS-teamet. Jag har länkat i min pysselblogg till din blogg och anmält mig som följare av bloggen.

Anonym sa...

Så klart jag vill vara med och fira dig, vännen!!! Följare har jag ju varit länge, och nu har jag länkat i bloggen med, så två vinstlotter till mig tack!

Kram

Carina sa...

Hej,Emmeli!
Och Stort Grattis till dina 10.000 besökare och för din framgång inom scrappvärlden.Du är fantastisk.
Är gärna med på din bloggcandy och passar på att ta 2st lotter.

Kram!

Sophie sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen!
http://sophieslillakrypin.blogspot.com/2010/08/bloggcandy-hos-emmeli.html

Isadory sa...

Hejsan Hoppsan!
Klart men inte vill missa denna chansen.

Är följare nu och har länkat!
http://izadory.blogspot.com/

Cheers! Isadory

SaraG sa...

Självklart är jag med och firar! Är följare sedan tidigare och länkar till dig i sidebaren :)

Anonym sa...

Stort Grattis till allt det roliga som du firar!
Självklart vill jag vara med i utlottningen av din blogcandy.

Jag följer din blogg sedan länge & jag har gjort ett inlägg om tävlingen i min blogg: http://sofiasmamma.blogspot.com/2010/08/tavlar-hos-emmeli.html

Kram kram

Evas Pyssel sa...

Jättefin candy du har !! Jag har länkat på min sidebar och lagt in mig som följare. Fast du har länge funnits på min blogglista och det är väl samma sak. Kram Eva

poderstad@hotmail.com sa...

Härlig sida!
Som jag kommer att följa efter denna dag! Mycket att kolla in och läsa om! Grattis till att du kom med till Svensk Scrapbooking...som ny scrappare så hittar man lite gott och blandat där som man kan behöva som hjälp så här i början! STORT GRATTIS till så många besökare...

Maritha sa...

Ett STORT grattis till alla besökare.. jag tar två lotter och hoppas på tur.. :D

Kram!

Pysselfröken sa...

Grattis till DT-uppdraget. Det är alltid roligt med nya utmaningar. Jag har länkat i min sidebar och blivit följare. Lycka till! Kram

Maddepaddan sa...

Jag är också med och fajtas om Blog Candyn ;) Länk och bild finns på min blogg, både som inlägg och sidebar. Och jag är följare av din blogg från nu :) Så då har jag två chanser att vinna.... :D
Ha det fint!
Min blogg: maddepaddan.blogspot.com

Helena sa...

WOW! vilket godis, det skulle jag gärna sätta tänderna i :)
Jag har länkat via min blogs sidebar och är följare.

Take Care!

Lillgrodan sa...

Grattis till alla följarna! ^^ Skulle jag ha så många skulle jag skratta mig lycklig! :P

Jag har både länkat i min blogg och blivit följare. Har även kikat runt och fått massor med inspriation! Här skall det scrappas. Hihi.

Kramar! :D

Sofia sa...

Grattis till alla besökare i bloggen och allt annat såklart. =)
Jag har länkat hit från min blogg http://fia-lia-84.blogspot.com/2010/08/blogcandy-hos-alaemmeli.html
och så har jag självklart börjat följa dig. Du gör en massa fint så jag komme definitivt att kika in här många gånger till.

Frida sa...

Grattis till ALLT du firar.
Jag har både länkat i min blogg och blivit följare:
http://fridacreates.blogspot.com/2010/08/blogcandy.html

Har hittat massa med inspiration =)

Veronica sa...

Hej och Grattis!
Självklart har jag blivit en följare av din sida.
Titta in på min blogg
http://swahns.blogspot.com/
Där har jag gjort en länk till din blogg.
Ha en bra dag :-)

ulle67 sa...

Hej på dig och ett STORT GRATTIS:
Självklart vill jag vara med på din bloggcandy. Har länkat dig från min blogg och även lagt till mig som följare i din blogg. Lycka till med allt.

Kram Ulrika

Mia sa...

Hello!! Grattis till så många besökare! Du är en superduktig pysslerska tycker jag så det är inte så konstigt att du har så många beökare! Sen har du en jäkla snygg blogg med!! Har länkat och är följare sedan länge så jag kniper två lotter!! Ha d fint! Kram Mia

vickan sa...

Hej Nu har jag också tagit en lott via min blogg http://viktoriahelena.blogg.se där fotot på din fina bloggcandy som jag så enormt önskar vinna :-) Men jag hittar ej hur/var jag går med och följer din sida? Vill ju ha 2 lotter och dessutom se när du skapar nya vackra alster. Mvh vickan. Varmt välkommen in i min blogg.

Anita/AniLi sa...

Hej Emmeli, roligt att du haft så många besökare, GRATTIS!
Härligt Candy som jag gärna deltar i.
Har länkat i min sidebar och lagt till mig som följare av din blogg.
Anita

vickan sa...

hejnu har ja skapat bloglavin konto o lagt till dig så nu har jag också tagit en till lott på din dina candy :-) alltså 2 lotter nu :-) Hoppas på lyckan ska slå in. Kram

Minerva sa...

Grattis till allt det roliga! Bild på candyn finns i min blogg.
http://pysselgudinnan.blogspot.com/2010/08/blogcandy-hos-la-emmeli.html

Pippin sa...

Grattis till besökarantal och Svensk Scrapbooking-teamet. Jag har lagt din blogcandy i min sidebar och är nu följare av din blogg. Tar gärna en lott och hoppas på lyckan.
Kram

Jasmine sa...

Hej!
Jag är mer än gärna med och deltar i tävlingen. Här är länken till inlägget i min blogg om tävlingen: http://rosanatt.blogg.se/2010/august/tavlar-om-material-till-scrap-booking.html.

Jag hoppas på att vinna.
Kram - och tack.

Terés sa...

Wow! Det var ingen dålig candy! Inga dåliga saker att fira heller :) Jag har länkat och jag följer, två vinstlotter tack ;)

Kram

Jakaranda sa...

Grattis till allt =)
Har lagt en länk hit i min sidebar och följare är jag redan. Håller tummar och tår för tur i denna fantastiska Candy. / Jakarana

Neolas sa...

Hej Emmeli och stort Grattis till en fin blogg. Jag vill givetvis vara den som vinner detta "godis"...så nu hoppas jag verkligen att det är min tur att ha tur :)

Kram Neola

http://neolasblog.blogspot.com

tess sa...

Jag deltar jättegärna i din tävling och tar en lott. Givetvis har jag länkat till din blogg så fler hittar hit...

http://tess701.blogg.se/?tmp=23154148

Där är länken till inlägget.

Jag kan tyvärr inte följa via google men jag lägger till din blogg i mina favoriter så jag hittar tillbaka ändå.

Ha en fin dag och grattis till många besök.

//Tess

Frideborg sa...

Grattis till så många besökare. Givetvis hoppas man på tur. Är följare och du ligger snyggt i min sidebar.

Kram

Karolina/karehed sa...

Stort grattis till allt du firar! Vilket underbart scrapgodis du bjuder på! :-) Jag tar gärna 2 lotter och håller tummarna.
http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/2010/08/bloggcandy-hos-emmeli.html

Unknown sa...

GRATTIS till 10.000 besökare och ett jättegrattis till ditt teammedlemskap. Jättesmaskigt bloggcandy. Väcker ett lika stort ha begär som en påse med smågodis:) Jag har länkat till din blog i sidebaren och är nu en följare. Jag gillar din personliga stil skarpt!Alltid så snygga färgkombinationer!!
Grattis till scraphörnan, jag är så avundsjuk:)/Jeany

jenny/e.j.m sa...

Så glad att ha dig som både DT-kollega och teamare på svensk scrapbooking. Tar gärna två lotter och hoppas på att turen landar i min låda.

http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se/2010/08/23/3448552-bloggcandy-hos-alaemmeli/

//Kram jenny/e.j.m

Ann-Sofie sa...

Stort grattis till både 10 000 besökare och till medlemskapet i svensk scrapbooking!
Din blogg är så härlig, så jag har blivit följare och tar gärna två lotter och hoppas på turen. Har länkat från min blogg i sidebaren.

http://iffashobbyblogg.blogspot.com/

La Vikinga sa...

NY följare änmäler sig och gratulerar till både det ena och det andra; inte fy skam att bli uttagen till Svensk Scrapbooking minsann!
Och en alldeles egen scraphörna är ju allas dröm (själv får jag ockupera matbordet i köket medan vi inga gäster ska ha - och det får jag ju se till att typ inte ha...) så det vill vi gärna se bilder på och inspireras!
Har länkat till din candy och hoppas på tur!!

La Vikinga / Charlotta

Dorthe sa...

Den candy vil jeg bestemt gerne se i min postkasse - hihi.
Jeg har linket her til din blog fra sidebarren på min blog, og er også blevet følger af bloggen. Jeg kommer helt sikkert tilbage, for jeg samler på inspiration :)

Maiden sa...

Grattis till alla besökare, å allt annat skojsigt som du hade att fira!! :-)
Självklart vill jag vara med, följer dig redan på bloglovin men la till mig även här i högerkanten. Å så var det ju så bra slutdatum på ditt candy; samma dag som jag har BF! Tänk om jag får två roliga överraskningar den dagen! ;-)
Här e länken till mitt inlägg:
http://maidens.blogg.se/2010/august/bloggcandy-hos-a-la-emmeli.html
Kram

Tsky sa...

I would like to participate in this give away, the gift is precious! I announce in my blog on my right sidebar!
http://tsky-tsky.blogspot.com/

ScrapElla sa...

Hej!
Grattis till alla besökare på din sida, ;o)
Jag har länkat till dig från min blogg och är oxå en följare på din sida. Så jag tar gärna ett par lotter och hoppas på tur.

sjeroks sa...

Gratulere så mye med 10 000 besøkende:D Det er jo dødsmye:D
Jeg vil gjerne være med på den flotte candyen din.
Legger meg til som følger og har linket med bilde i sidebaren på bloggen min:)
ellers ønsker jeg deg en strålende uke.
klem fra siri

susanne´s smulor sa...

Det här vill man ju inte missa!!!
Länkar i min sidebar och blir följare....å hoppas på tur!
sussa

Josefine Eriksson (knixie@live.se) sa...

Vilken Blogcandy! jag hoppas på tur!!

Jag har blivit en följare Josefine Eriksson och jag har lagt in bild och länkat här! http://josefineflin.blogg.se/tavlingar/2010/august/blogcandy-31-augusti.html

Larisa sa...

Grattis till allt det roliga! )))
What a nice candy )))Many thanks for the nice opportunity to take part in it. I am a follower now. I linked this on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Have a nice day. Hugs from Larisa

Maria P sa...

Jättegrattis till att du har så mycket roligt att fira :)

Jag har länkat i sidebaren på min blogg och blivit följare.

Sara sa...

Hejsan vännen! Grattis till allt det roliga! :) Jag följer din blogg och har länkat på min blogg.

Kram Sara

http://saraspysselvra.blogspot.com/2010/08/fira-med-emmeli.html

Kajsa sa...

Stort grattis till allt det positiva! Självklart vill jag vara med och fira, och det självklart med två lotter! :)

Ha det gott!

http://kajsasvra.blogspot.com/

hönapöna sa...

hej... jag vill också vara med. Har länkat i min sidebar & blivit följare, så två lotter till mej, tack!

Elin sa...

Hej Emmeli! Vilken fin blogcandy! :D jag vill gärna vara med! jag har kommenterat "Sessorna leker" och jag är redan följare till din blogg =) Kramar från mig!

Катенька sa...

Great candy!
http://katenka-zhuravleva.blogspot.com/

Sussie sa...

Grattis till dej. Har blivit följare och länkat på min blogg.
Kram Sussie

NHL sa...

Ja, det är klart jag vill vara med!
2 lotter, tack! :-)

Massa grattis till dina framgångar!

Magenta sa...

Grattis till över 10 000 besökare och grattis till ditt nya DT-updrag =D
Jag länkar självklart till candyn från min blogg men att bli följare har inte fungerat förut när jag försökt, men din blogg finns i alla fall bokmärkt sen tidigare...;-)

KRAM
http://crazyscrapper.wordpress.com/2010/08/26/165/ ‎

Magenta sa...

Ooops jag klickade iväg förra kommentaren lite för fort......här är rätt länk;-)

http://wp.me/pVMwO-2F

sequin sa...

I'm glad to be your follower! Thanks for the chance! Wonderful candy! I hope for good luck!
Link posted on the left panel http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

Lisa-Lilly sa...

Grattis!

Jag är alldeles ny i blogvärlden en vill gärna följa dig!
http://rosenlundens.blogspot.com/

Jag har två lotter.

Grattis igen

allram sa...

Grattis. Klart att man vill vara med. Två lotter tack. Tack för alla fina ord på min blogg!!!

UlrikaT sa...

Gratulerar till alla nya DT uppdrag och till många besökare!
Självklart så vill jag vara med och fira och tar 2 lotter!

Anonym sa...

Grattis i massor!!
Blev så glad när jag såg inlägget på Svensk Scrapbookings hemsida om att du blivit en del utav teamet. De kunde ju inte valt en bättre tjej!
Sen är det ju inte så konstigt att din besöksräknare tickar på m tanke på allt härligt scrappat du bjuder på dag ut o dag in:)
Jag har självklart länkat (http://mliscreativehopes.wordpress.com/2010/08/27/jaha-da-var-jag-tillbax/) och följare det har jag ju varit ett bra tag redan, så jag tar jättegärna två lotter o firar tillsammans m dig! Stort, stort grattis återigen.
Kramar,
Mli

Annica sa...

Grattis till alla roliga saker. Följare är jag sen tidigare, och nu har jag även skrivit om ditt godis i mon blogg.

Tonje sa...

Gratulerer så mye! Jeg vil gjerne ha et lodd, jeg har lagt til bilde og link i sidebaren på bloggen min :-)

Cyrillia sa...

Oj, vad många fina grejer! Jag har länkat till dig i min blogg och hoppas på tur :) Du hittar inlägget här: http://aquilegia.blogg.se/2010/august/annu-en-mumsig-bloggcandy.html

Snabbscrapparen sa...

Klart jag vill ha två lotter för att fira allt det glada med dig! Ser fram emot besök av dig.

Pernilla sa...

Jag är med! Har lagt till mig som följare och länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/08/emmelis-blogcandy-318.html

Mahlin78 sa...

Grattis till allt roligt som hänt dig på sistone :-) Har länkat via min sidebar och lagt till mig som följare av din underbart inspirerande blogg :-)
Kramiz

Anna sa...

Hej! Såklart jag har lagt till mig som följare hos dig! Superfin hemsida du har gjort och vad avundsjuk jag blev på din fina pysselhörna! Du finns i sidebaren hos mig med länk till dig. 2 lotter tack! Hoppas på min tur :-)
Anna

Outi sa...

Jättegrattis till allt du firar!!! Vilken lockande candy du frestar med :) Jag vill vara med och har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

Kram, Outi

Jenny sa...

WOW, så mycket fint i både bloggen och candyn!!!

Vilken tur att jag hittade hit!
(Hittade till dej via "Eva´s pysselsida")

Klart jag vill vara med och hoppas på "turen"...!

Självklart blir jag följare och länkar från min blogg i sidebaren!

Nu ska jag kika vidare här inne!

Scrappiga hälsningar från J:son

Linapyssel sa...

GRATTIS till alla rolige grejjor du har att fira!!! Du gör så mycket fint Emmelie!!!!
Klart jag vill fira denna lycklighet med dig!!! jag har lagt en bild och länk på bloggen och föjer det gör jag!!!

Kram till dig och nu får jag säga...vi ses snart!!! Thihihii
Lina

KarenB sa...

Congratulations on your beautiful blog and so many visitors! I'm a new follower and I've linked you up on my sidebar. Thanks for the chance to join in.

Anonym sa...

Klart jag vill va med bara jag slipper snigelfesitvalen Hi hi
Kram Scraamy

Nelle sa...

Åååååå vilket underbart och generöst candy du lottar ut! Klart jag vill vara med och fira :D

Har kikat runt i din blogg och hittat måååååååånga fina alster, klart jag vill följa dig tänkte jag och tryckte ivrigt på "Följ"knappen och vad händer då.....jo det fungerar inte så klart :( Jaja, inget att göra åt, en lapp till mig och jag har lagt dig i min blogglista så jag inte missar när du bloggar nästa gång iaf ;)
Kram Hobbydraken

Jessica Fors sa...

Hej jag har länkat till ditt candy i min blogg ^^ Försökte "följa" dig men google vägrade :/ Lägger till dig i min blogglista och hoppas att en lott räcker iaf ^^

Lousan sa...

Hoooppas jag inte är försent ute.
Är redan följare och har länkat i min sidebar.:)
Kram Lousan

Related Posts with Thumbnails