måndag 30 augusti 2010

{ Bullsmask }


Här kommer ett nytt alster från mitt DT-paket från MiMas.

Bilderna: Är några år gamla, Antonia va inte gammal på dessa bilder då hon sitter och smaskar på en bulle och självklart delar med sig till Macho och Walle.

Material: Vit cardstock till bakgrunden, två mönstrade papper från Basic Grey, serien Olivia. Där jag klippt ut de söta figurerna och dekorerat med. En duvblå passande cardstock som fotomatta. Ett sött halvt tårtpapper som dekoration och bakgrund för titeln. Ytterligare dekorationer kommer från mitt eget material, chipboardhus, blingbrads, filtfjärilar, ribbon och alfabet thickers. Journalingen har jag skrivit runt det mönstrade pappret.

Jag är fortfarande riktigt förkyld så åter till soffan och vila...

Ha det så gott! ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig LO!! Älskar att se dina hundar på bild, chihuahuas är bäst i hela världen!!!

Se nu till att bli ordentligt frisk min vän, så du orkar komma i helgen!!! För vet du vad?! Att stanna hemma sjuk är INTE ett alternativ, inte nu när jag äääntligen ska få träffa dig!!!! Längtar, ska bli såååå kul!!!

Krya-på-dig-kramar!!

Petra sa...

Underbar LO, ljus och fin, underbara papper, härligt matchad och journaling runt om är kanonsnyggt.
Kram
Petra

Sissi sa...

Underbar! Fick genast en idé till en egen layout.

Related Posts with Thumbnails